Chystáte se prodávat nemovitost? Pak nepodceňte sílu dobře napsaného realitního inzerátu.
Ten je totiž často první návnadou, kterou potenciálnímu zájemci hodíte. O tom, jestli se chytne nebo ne, rozhodují někdy zdánlivé detaily.
Nekažte si první dojem
Můžete zaujmout, můžete odradit. Udělejte z vašeho inzerátu lákavou prodejní perlu a máte jistotu, že vaše nabídka mezi ostatními inzeráty jen tak nezapadne. Sešijte váš inzerát na rychlo a bez hlubšího přemýšlení a můžete si být jisti, že zájemci půjdou dál. Nevíte, jak na to? Oslovte kvalitního makléře.
Buďte profesionální
Správně napsaný inzerát by měl obsahovat vše, co by potenciálního zájemce mohlo zajímat. Ušetříte tím čas sobě, i jemu. Profesionálně napsaný text navíc vzbuzuje důvěru v to, že celý nákupní proces proběhne bez problémů a hladce. Žádné hrubky, žádné překlepy, jasná a přehledná fakta. A ještě něco navíc…
Emoce prodávají
Toto platí obecně, myslete na to. Posuďte sami:
- “K bytu patří balkon 3x4 m, zastřešený, s částečným zděným zábradlím.”
nebo
- “Součástí bytu je komfortní a příjemně prostorný balkon, ze kterého si můžete užívat výhled na nedaleký les. Díky zastřešení si můžete na balkoně užívat svou ranní kávu, i když budou venku trakaře padat.”
Na který balkon byste si sedli raději?
Vzhled prodává také
Zapomeňte na fotky z mobilu, perspektivní zájemce jimi nenalákáte. Kvalitní a profesionální fotografie zaujmou na první pohled. Umí totiž prodat vše, co dělá vaši nemovitost jedinečnou. Investujte do kvalitní prezentace a potenciální zájemce se nebude moct dočkat prohlídky!
Ukažte jedinečnost
Pokud máte čím, odlište se.
- Má vaše nemovitost jedinečný příběh? Klidně ho do inzerátu zapojte. Dobře si ale rozmyslete, co by mohlo být pro kupce objektivně zajímavé, a co je zajímavé pouze pro vás (třeba z důvodu citové vazby).
- Unikátní architektonický detail?
- Jedinečná poloha?
- Něco navíc, co jiné nemovitosti jistojistě nemají?
Šup s tím do inzerátu!
Klíčová slova
Myslete při psaní inzerátu také na SEO, ale buďte citliví. Zapojujte relevantní klíčová slova, ale nemluvte jako roboti. Chcete, aby váš inzerát na zájemce při vyhledávání vyskakovat, nechcete je ale odrazovat textem složeným z klíčových slov a hesel. Mluvte k nim lidskou řečí, která se jim bude hezky číst.
Kontrolujte
Než inzerát odešlete, třikrát si zkontrolujte všechny údaje o dané nemovitosti, stejně jako vaše kontaktní údaje. Podat inzerát a po týdnu zjistit, že jste uvedli špatné telefonní číslo, může být totiž trochu neštěstí. Vyvarujte se mu.
Na co si dát také pozor a jak nemovitost připravit? Čtěte tady.
Inzerujte tam, kde je vaše cílová skupina
Poslední a velmi důležitý bod. Ujasněte si, kdo je potenciální kupec. Kde se pohybuje, co čte, kde ho najdete. A přesně na těch místech pak inzerujte. Jen tak si můžete být jisti, že se vaše energie, kterou jste inzerátu věnovali, opravdu vrátí.
Pomohl vám dnešní článek? Pokud ano, jsem moc ráda. Pokud si nad inzerátem stále lámete hlavu, klidně mi napište. Prodej nemovitostí je má dlouholetá práce a koníček zároveň. Jsem tu pro vás!