Na co je při tom důležité myslet?
V současné době, kdy se situace na realitním trhu zpomalila, všechny trápí vysoká inflace i úrokové sazby, může být topování způsobem, jak dostat nemovitost potenciálním zájemcům na oči co nejdříve.Připomeňme si ale, že samotný inzerát na vrcholu pomyslného realitního žebříčku ještě automaticky neznamená úspěch a rychlý prodej. Na jeho efekt bude mít totiž vliv hned několik faktorů, Patří mezi ně například:

Budete na očích. Vaše nemovitost bude první, kterou potenciální zájemci uvidí. Vaše nabídka nebude zahrnuta nabídkami jiných lidí. Díky tomu bude váš inzerát působit zajímavěji než nabídky, které v žebříčku výsledku postupně klesají níž a níž. Můžete si být jisti, že váš inzerát nikomu jen tak neuteče.
Nejedná se sice o částky, které by měli na finanční situaci radikální dopad, přesto se stále jedná o druh investice. Pokud bude vaší nabídce chybět něco z výše zmíněných věcí, je také dost možné, že peníze za topování vylétnou oknem bez úspěchu.
Cena za topování inzerátu se liší zpravidla podle relevantnosti a oblíbenosti daného webu. Tady je ukázka dvou populárních možností:
Rozhodujete se, zda je připlácení za horní příčky v inzerci pro vás? Nebo už jste se do topování inzerátu pustili, ale výsledky jsou špatné nebo žádné? Zkuste si přečíst můj článek.Pokud chcete probrat, jestli je vhodná doba a inzerát v perfektní kondici, ozvěte se mi, ráda vám s tímto procesem pomůžu. Není totiž lepší odměny než spokojený klient a dobře prodaná nemovitost 🙂