Čeká vás prodej nemovitosti a pravděpodobně toužíte po úspěšném výsledku. Základem je přemýšlet dopředu. O úspěšném prodeji totiž nerozhoduje pouze samotný vzhled nebo dispozice nemovitosti. Jak tedy na to?
Špatná nálada stranou
Nikdy na prohlídku nechoďte špatně naladěni. Potenciální zájemce se pravděpodobně chystá na životní transakci, která zahrnuje velkou sumu peněz. Pokud mu budete odsekávat, nebudete komunikativní nebo z vás vycítí neochotu, nebude se na místě cítit dobře. Pokud se na místě nebude cítit dobře, nemovitost v něm nevzbudí potřebné pocity, i kdyby byla sebekrásnější. Buďte otevření, usměvaví, milí a ochotní. Jen tak si zájemce získáte na svou stranu.
Nalaďte se
Komunikace a empatie jsou klíčovými aspekty. Co vašeho potenciálního kupce zaujalo? Proč se rozhodl projevit zájem zrovna o vaši nemovitost? Co je pro něj důležité a co od ní očekává? Snažte se zájemce opravdu dobře navnímat a vycházet mu napřed. Cítíte, že je pro něj důležité rodinné zázemí? Povězte mu o té skvělé blízké školce, která je za rohem. O hřišti, které bude mít téměř na dosah ruky. Je zájemce sportovec? Svěřte mu tipy na nejlepší na běhací trasy v okolí.
Buďte připraveni
Když budete schopni potenciálnímu zájemci nabídnout to, po čem touží, a podat mu relevantní informace, získáte snáz jeho sympatie i důvěru. Mladý pár bude možná více toužit po kulturním vyžití, zájemce v důchodovém věku bude pravděpodobně zajímat klid v lokalitě a snadná dostupnost lékařské péče. Nasbírejte si před prohlídkou dostatek informací, ať vás žádná otázka nezaskočí. Dopravní dostupnost, občanská vybavenost, kam s dětmi na výlet, školy a školky, kina nebo divadla… čas, který přípravě věnujete, se vám rozhodně vrátí!
Prodávejte pocity
Neukazujete jen zahradu s ohništěm. Ukazujete nádherné místo, kde mohou trávit teplé letní večery s přáteli, zatímco děti si můžou opodál v bezpečí hrát. Neprezentujete obývák. Prezentujete místo, kde se rodina může večer společně sejít a užít si film. Nepředvádíte zájemci “nemovitost”, předvádíte mu jeho budoucí domov. Pomožte mu představit si, jak krásně mu v něm bude. Emoce totiž prodávají. Nejen v oblasti realit.
Zájemci jsou různí a prohlídky nemovitosti jsou často náročné na čas i energii. Cítíte, že na to raději nechcete být sami? Žádný problém. Ráda se o to postarám za vás, stačí se ozvat. Těším se!