Nastavovat cenu způsobem “pokus/omyl” není nejlepší cesta. Pokud cenu nastavíte správně od samého začátku, ubyde vám spousta starostí. Najdete relevantní zájemce a vaše nemovitost nebude ležet na trhu dlouho (což v rámci důvěryhodnosti nikdy není dobré). Co cenu nemovitosti ovlivňuje? Čtěte zde.
Pouhý základ nestačí. Mějte v hlavě (nebo na papíře) všechny důležité informace o vaší nemovitosti. Pak vás totiž žádná otázka nezaskočí a vy budete působit důvěryhodně a upřímně. Co může potenciálního zájemce zajímat?

Fakt, který je dobré mít na paměti. Lidé totiž nehledají jen nemovitost v tom pravém slova smyslu. Hledají budoucí domov pro sebe a své nejbližší. Dejte si práci a to tolik hledané “teplo domova” jim vytvořte. Ukažte jim, jak útulná vaše nemovitost je. Jak krásně se jim v ní může bydlet. Jak příjemnou atmosféru nabízí. Právě tohle totiž dost možná vaši nemovitost odliší od té konkurenční. Více si přečtěte také v mém článku tady.
Nalaďte se na své potenciální kupce. Poslouchejte, co říkají, vnímejte, co chtějí. Díky tomu jim pak můžete podávat přesně ty informace, po kterých touží. Co tím myslím?
Cítíte to? Naladění na stejnou vlnu. Možná se zdá, že to u prodeje důležité není. Opak je ale pravdou.
Jak už jsem psala, prodej nemovitosti je často spojen s emocemi – bohužel i s těmi vašimi. Někdy jsou ve hře rodinné záležitosti, jindy akutní potřeba financí. Ukvapené závěry, nepromyšlené kroky, podlehnutí tlaku ze strany zájemce… to vše pak může mít za následek prodej za nižší cenu nebo prodej nedokončený. Chladná hlava je to, s čím je třeba do prodeje jít. Ať už je vaše situace jakákoliv. Pokud víte, že by toto mohl být ve vašem případě problém, doporučuji obrátit se na spolehlivého realitního makléře. Tato investice se vám totiž mnohonásobně vrátí. O mýtech o prodeji přes realitní kancelář už jsem psala dříve v tomto článku.