Pryč je doba, kdy se nemovitosti prodávali jen přes inzeráty. Prodej nemovitostí přes Facebook (a další sociální sítě) je další krok, který lze v současné době úspěšně realizovat.
Čím více lidí totiž při prodeji oslovíte, tím větší je šance, že bude prodej rychlý a úspěšný. Jak tedy na to?
Je jedno, jestli prodáváte přes inzerát v realitní inzerci nebo na sociálních sítích. Perfektní příprava a prezentace je vždy základ. Na sociálních sítích je důležité zaujmout. Pokud se tak nestane, algoritmus váš inzerát lidem ukazovat nebude a celá inzerce bude zbytečná. Co je základ? Jako vždy:
Zkrátka skvělý příspěvek od A do Z.
Možností máte hned několik. Pojďme si je ukázat.
Nejjednodušší a přirozená možnost. Použijte vlastní profil. Oslovte své přátele a s trochou šikovnosti i přátele vašich přátel. A jejich přátele. Jak?
Zkuste v inzerátu položit otázky, požádejte o sdílení, klidně nabídněte za zprostředkování kupce odměnu. Díky energii, kterou do inzerce vložíte, budete mít možnost dostat vaši nabídku k tisícům lidí zcela zdarma.

Inzertních skupin je na Facebooku nepřeberně. Zkuste do vyhledávání zadat:
Staňte se jejich členy, vytvořte krásný příspěvek a buďte aktivní.
Čím více skupin vyhledáte, tím lépe. Nenechte zájemce na odpovědi čekat dlouho. Jedná se o další skvělý způsob, jak zadarmo oslovit velké množství lidí.
Další možností je nastavení reklamy přímo v Meta Business Suite. Jedná se opět o velmi účinný způsob, jak vaši nemovitost dostat k potenciálním kupcům.
Osobně inzerci na sociálních sítích používám jako součást prodejní strategie pro své klienty běžně.
Struktura reklam je stejná, jako v Google Ads, případně Sklik (reklama na stránce Seznam.cz).
Pokud nejste v online reklamách zkušení,
doporučuji nechat nastavení na odborníkovi.

Díky byznys stránce můžete propagovat nemovitost(i) automatizovaně. Znamená to, že můžete cílit na lidi, kteří obdobné inzeráty v minulosti vyhledávali. Této možnosti říkáme dynamický retargeting.
Byť sociální sítě nejsou samospásným řešením, je to zkrátka další zajímavá možnost, jak oslovit více potenciálních zájemců. Stejně jako u každé inzerce, i tady velmi záleží na vašich schopnostech a kvalitě prezentace. Osobně doporučuji toto:
Při své práci přistupuji ke každé nemovitosti individuálně. Luxusní nemovitost si žádá jiný přístup, než prázdninová chalupa. Obecně platí rovnítko: jiný typ nemovitosti = jiná cílovka = jiný typ inzerce a propagace. Je dobré na to myslet i u prodeje nemovitosti na Facebooku.
Pokud máte v plánu prodej nemovitosti a chcete si být jisti, že je o ni skvěle postaráno, ozvěte se mi. Každý den pomáhám svým klientům prodat nemovitost co nejlépe a za co nejkratší dobu. Ráda se postarám i o tu vaši!