Věděli jste, že tržní cena je široký pojem? A že jich vaše nemovitost může mít hned několik? Pokud ne, nic se neděje. Ohledně tržní ceny totiž nemá jasno spousta lidí. Takže jak že to je? A co tržní cenu ovlivňuje?
Přístup prodejce
Ano, bohudík (a v některých případech taky bohužel), přístup prodejce je jeden z faktorů, který rozhoduje o tržní ceně vaší nemovitosti. Jakou proaktivitu prodejce vyvine, ať už se budeme bavit o kvalitě propagace či samotné prezentace, jeho vystupování při prohlídkách, o tom, jak komunikuje s potenciálními zájemci, jak vyhodnocuje zpětnou vazbu i inzerci, nakolik se postará o kvalitní staging …to vše jsou věci, které můžou s vaší tržní cenou pěkně zahýbat. Nahoru i dolů. Vždy se vám vyplatí investovat peníze do zkušeného makléře. Tato investice se vám totiž mnohonásobně vrátí.
Obchodní zkušenosti prodejce
Prodej nemovitosti je obchod. Pro spoustu lidí ten největší v jejich životě. A přesně jako k velkému obchodu je třeba k prodeji nemovitosti přistupovat. A prvotřídní obchodní dovednosti a zkušenosti vašeho prodejce jsou v tomto směru k nezaplacení. Prodej není totiž jen o tom, jak vaše nemovitost vypadá. Je to kombinace vlastností vaší nemovitosti, komunikace, psychologie, dobrého úsudku, umění vyjednávat i argumentovat a v neposlední řadě také o zachovaní si chladné hlavy v situacích, kdy se nás snaží ovládnout emoce. Kvalitní a zkušený makléř-obchodník dokáže s vaší tržní cenou zahýbat tak, jak jeho méně zkušený kolega (a v nejhorším případě úplný amatér) nikdy nedokáže.
Propagace
Tolikrát skloňované slovo v každém článku o prodeji nemovitosti. Zaujme vaše nemovitost hned na první dobrou? Nebo zůstane viset mezi ostatními nemovitostmi a postupem času budete muset ubrat na ceně? Kvalita propagace je zkrátka jedním z nejdůležitějších faktorů úspěšného prodeje. To, jak se váš makléř postará o propagaci, totiž prvotně rozhodne o tom, kolik a jakých zájemců se dostaví na prohlídku. Důraz na profesionální prezentaci, ať už jde o kvalitní fotografie úžasného stagingu, profi video prohlídku, 3D prohlídku, skvěle napsaný text inzerce či správná volba míst, kde nemovitost inzerovat, je prvním krokem k těm pravým potenciálním zájemcům. Nepromarněte potenciál vaší nemovitosti s amatérským makléřem.
Stojí před vámi prodej nemovitosti? Rozhodli jste se nenechávat věci náhodě a preferujete pohodový proces s úspěšným výsledkem? Na realitním trhu jsem jak ryba ve vodě. Ozvěte se mi a přidejte se k mým spokojeným klientům, kteří svou nemovitost úspěšně prodali za nejvyšší možnou tržní cenu. Jsem tu pro vás!