Ano. Lidé většinou preferují klid. Prodej nemovitosti u frekventované cesty tak může být trochu oříšek.
Když ale víte, jak na to, všechno se dá řešit. Jak udělat z výhody nevýhodu a naklonit si kupce na svou stranu?
Pokud nechcete bojovat nižší cenou, je potřeba se do toho trošku opřít. Jednou z cest jsou jasné argumenty pro.
Výborná dopravní dostupnost
Rušná ulice může být trochu hlučná, poskytuje ale jiný velký bonus.
Bezproblémové dojíždění a úspora času? To se cení.
Lidé chtějí klid, také ale chtějí mít vše důležité přímo pod nosem. A to se občas trošku neshoduje. Rušná ulice nabízí méně klidu, ale také pohodlí.
Napadají vás další věci? Skvělé, připište si je na seznam.

Pokud plánujete využívat prostor také k podnikání, může být rušná ulice ideální.
To vše a mnohem víc. Právě dobrá dostupnost bývá často rozhodující v tom, jestli za vámi zákazník přijde, nebo bude šetřit čas a vybere si pohodlnější variantu.
„Každá nemovitost má své výhody a nevýhody, vše je jen o perspektivě. Klíčem je najít toho správného kupce a ukázat mu všechny benefity.“
Abychom to měli kompletní, tady jsou potenciální nevýhody. Je dobré zkusit se zamyslet, zda by je nešlo ve vašem případě nějakým způsobem eliminovat (nebo alespoň “zjemnit”).
Kvalitní okna a izolace, bezpečnostní fólie na oknech (pamatujte si, že pocit bezpečí je často velmi rozhodující), stylové závěsy nebo třeba dobře řešené oplocení či brána. Můžete něco z toho nabídnout? Šlo by něco z toho aplikovat i u vás?TIP: Přečtěte si můj článek o faktorech, které mají vliv na cenu nemovitosti.

Pokud prodáváte tento typ nemovitosti svépomocí, doporučuji se v základu soustředit na tyto body.
Nemovitosti v rušné oblasti se někdy (ne ale vždy) prodávají o něco levněji, než nemovitosti na lukrativních místech.
Záměrně ale píši, že ne vždy. Rušná ulice a pojem “lukrativní místo” se totiž nemusí vždy vylučovat. TIP: Osobně doporučuji spolupracovat při nastavení prodejní ceny nemovitosti se zkušeným realitním makléřem. Pokud bude cena moc vysoká, nebude o nemovitost zájem. Pokud bude naopak příliš nízká, přijdete zbytečně o peníze.
Tento bod už jsem psala výše, pojďme se ale na něj podívat ještě jednou. Dodatečné úpravy totiž mohou zvýšit cenu a zájem.
Věřím, že i vaše nemovitost má svou klidnou zónu, kde je možné se od hluku z “problematické” ulice oprostit.
TIP: Zaměřte se v inzerátu na tato místa
a potenciálním zájemcům ukažte, že být ve středu dění a přitom si dopřávat klid, nemusí být jen nesplnitelný sen.

Určete si správnou cílovou skupinu
Bydlení u “průtokové” cesty nemusí být ideální pro všechny. Je proto dobré zvážit, kdo je vaše ideální cílovka. Lépe se vám pak budou komunikovat výhody, které z polohy plynou.
Právě těmto lidem se pravděpodobněji trefíte do potřeb.
Myslete na svou cílovou skupinu při psaní inzerátu, stejně jako při dalších marketingových aktivitách.
I tady si dejte práci s dobrým odprezentováním benefitů. Kvalitní prezentace je velmi důležitá.
Ano, vaše nemovitost je u rušné ulice, ale podívejte na ten krásný kus zahrady za domem. Krásný balkon, který svádí k odpočinku? Máme. Prostorný a chytře řešený interiér? Tady je!
Slova mají sílu. Třikrát si to zopakujte
, než začnete psát realitní inzerát.
Co vám zní lépe? Nejde o to lhát. Jde o to poukázat na benefity. Co je pro jednoho nevýhodou je pro druhého často výhrou.
Tento bod ostatně platí pro jakýkoliv prodej, je proto dobré být lehce flexibilní. Samozřejmě všeho s mírou. Vyjednávání je běžnou součástí prodejního procesu, proto je dobré vědět, jak na to. TIP: Jedna z nejcennějších schopností profesionálního makléře je právě schopnost vyjednávat (s chladnou hlavou). Pokud prodáváte svépomocí, zkuste si přečíst můj článek o vyjednávání.
Chcete prodat nemovitost, která je svou polohou (nebo jinými faktory) tak trochu komplikovanější? Nevadí. Já výzvy miluji.
Ozvěte se mi a vrhneme se na to. Bez starostí, bez stresu, s nejlepším možným výsledkem.