Nesetkávám se s tím často, úplná rarita to ale také není. Sem tam si někdo řekne, že bude nemovitost prodávat bez inzerce. Proč?
Protože si ušetří všechnu tu práci okolo a nebude muset investovat do reklamy. No, i to je bezesporu možná cesta. Jaká že je ale realita “tichého prodeje”?
Tedy to, o co každý prodejce přirozeně stojí. Podaří se vám ji získat prostřednictvím tzv. tichého prodeje? S vysokou pravděpodobností ne. Proč?
TIP: Víte, že k prodeji vám může sloužit i Facebook? O prodeji prostřednictvím této platformy jsem vám psala v tomto článku.
Databáze investorů jsou fajn. Trefit se ale do jejich představ a vkusu není vždycky jednoduché. Druhá věc je ta, že na nákup většinou nespěchají – takže ze svých podmínek pravděpodobně jen tak neustoupí.
Příprava nemovitosti je nezbytnost
Pokud máte pocit, že prodej bez inzerce vám ušetří čas, který byste před inzerováním museli vložit do příprav, zklamu vás.
TIP: Odbytá či neexistující příprava se nevyplácí. Nikdy. Využijte potenciál vaší nemovitosti na maximum a váš investovaný čas se vám vždy vrátí. O tom, jak připravit rodinný dům na prodej, jsem psala v tomto článku.
A ten bude u tichého prodeje utíkat, jako voda. Šuškanda zkrátka moc efektivní způsob prodeje není.
TIP: Dlouhé čekání často prodejce dožene ke snížení ceny. Vždy je lepší být v pozici toho, kdo si vybírá. Buďte ten, kdo podmínky stanovuje, ne ten, kdo ze zoufalství kývne na všechno.

Občas lidé z různých důvodů nechtějí, aby okolí vědělo, že nemovitost prodávají. Pravda je taková, že:
TIP: Chápu, že se občas lidé obávají potenciální závisti. Připomeňte si ale to, že vy jste ti, o kterých se rozhoduje. Nenechte si šanci na nejvyšší možnou prodejní cenu vzít kvůli strachu o tom, co si kdo okolo bude myslet.
Pokud si přejete prodat vaši nemovitost opravdu úspěšně, je prodej poměrně náročnou alchymií. Proto klienti volají mě. Investice do mých zkušeností se vám totiž vrátí v podobě klidu, rychlého prodeje a nejvyšší možné ceny. Pokud na to nechcete být sami, jsem tu i pro vás. Ozvěte se a můžeme začít.